sobota, 2 stycznia 2016

Projekt denko listopad- grudzień 2015

Witajcie!

Długo mnie nie było, ale niestety choroba, cały szał przedświąteczny, porządki i sylwester bardzo mnie pochłonęły. Staram się wrócić do blogowania, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z wielkim denkiem. Zapraszam :)

- Garnier Fructis szampon przeciwłupieżowy- pięknie pachniał, był bardzo wydajny, ładnie czyścił włosy, byłam z niego bardzo zadowolona- może kupię ponownie
- Busko Zdrój szampon i odżywka do włosów- ich stosowanie zalecił mi mój dermatolog. Większych efektów po nich nie widziałam, odżywka była bardzo rzadka, nieprzyjemnie pachniały i niestety zapach dość długo utrzymywał się na włosach. Osobiście nie kupię ponownie.

- Gliss Kur szampon do włosów- bardzo średni, nie widziałam, żeby jakoś specjalnie wpływał na moje włosy- nie kupię ponownie
- Kallos jaśminowa maska do włosów- zużyłam tylko połowę, bo nie wiem dlaczego zauważyłam w niej pleśń. Po prostu zepsuła mi się, ale w sumie nie żałuję, ponieważ jej działanie nie do końca mi pasowało- nie kupię ponownie
- Schauma maska do włosów- gęsta, bardzo wydajna, ładnie pachnąca, świetnie wygładzająca, włosy były po niej miękkie, odżywione i lśniące- kupię ponownie

- Gliss Kur odżywka w sprayu ułatwiająca rozczesywanie włosów- bardzo lubię wszystkie te odżywki i ciągle do nich wracam, dlatego kupię ponownie
- Taft lakier do włosów- nie robił hełmu na głowie, delikatnie utrzymywał włosy na swoim miejscu, przyjemnie pachniał i nie kosztował zbyt dużo, może kupię ponownie

- Bioderma płyn micelarny- świetny!! kupię ponownie
- Tołpa płyn micelarny- szczypał mnie w oczy i średnio byłam z niego zadowolona, nie kupię ponownie
- Estee Lauder płyn do demakijażu- ładnie zmywał makijaż, ale czasem mnie podrażniał- nie kupię ponownie

- Sylveco hibiskusowy tonik do twarzy- nie polubiłam się z nim, czasem wydawało mi się, że mnie zapycha, nie kupię ponownie
- Pharmaceris tonik do twarzy- wielki średniak. Miałam do niego mieszane uczucia, raz go lubiłam, po chwili mnie drażnił, nie kupię ponownie

- Sylveco rumiankowy żel do twarzy- nie polubiłam go tylko ze względu na zapach, który bardzo mnie drażnił, nie kupię ponownie
- Pharmaceris pianka do mycia twarzy- uwielbiam! koniecznie będę musiała o niej napisać osobny post, używam już kolejnego opakowania i następne jest w zapasach, kupię ponownie

- Klindacin T- żel na trądzik od dermatologa, trochę zadziałał, ale mam nadzieję, że nie będę musiała go kupować ponownie
- L'oreal serum do twarzy- zużyłam do stóp, bo do twarzy nie za bardzo mi pasował, nie kupię ponownie

- Aldo Vandini balsam do ciała- balsam za ok. 5 zł, który pięknie pachnie, cudownie nawilża i wygładza skórę, jest to moje kolejne opakowanie, kupię ponownie
- Be Beauty balsam do ciała pod prysznic- niestety na mnie nie działał, ale za to przepięknie pachniał, nie kupię ponownie

Mąż dołożył się do denka i z obu produktów był bardzo zadowolony :)

- Biały Jeleń emulsja do higieny intymnej- przyjemnie pachniała, łagodziła podrażnienia, była wydajna, z resztą często kupuję płyny tej firmy, kupię ponownie

Oba antyperspiranty dobrze się u mnie sprawdziły, jednak wolę te w sprayu.

Bi-es ładnie pachniał i dość długo się utrzymywał, Icoloniali- przepiękny! I mam nadzieję, że uda mi się do niego wrócić.

Niezawodne płatki Carea, do których zawsze wracam.

Z kolorówki sprawdził mi się jedynie tusz do rzęs z Rimmela Extra 3D Lash i podkład, który ładnie krył, lekko nawilżał i nie ścierał się za szybko z twarzy.

Z tych produktów byłam bardzo zadowolona, szczególnie z peelingu Tutti- Frutti, który miał przepiękny zapach.

Ulubiona pasta do zębów mojego synka :)

Z tych produktów serdecznie Wam polecam płyn do kąpieli z Kneipp, przy którym można się odprężyć, zrelaksować i ukoić nerwy.


Tutti- Frutti trochę mnie zawiódł, a produkty do kąpieli dzieci bardzo przyjemne.

Oba produkty mogę polecić :)

Żele pod prysznic średnio się u mnie sprawdzały i nie kupię ich ponownie.

No i na koniec umilacze kąpielowe mojego synka. Najbardziej spodobały mu się pianotwory i pastylka do kąpieli.


Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz