niedziela, 31 stycznia 2016

Projekt denko styczeń 2016


 Witajcie!

Dzisiaj zapraszam Was na projekt denko :) Uzbierało mi się trochę pustych opakować, które chciałabym Wam dziś pokazać. Zapraszam do lektury:

Be beauty żel pod prysznic o zapachu karmelu- początkowo byłam z niego bardzo zadowolona, jednak jego pojemność i trochę męczący z czasem zapach zmusiły mnie, aby go używać jako żel i  płyn do kąpieli naraz, dzięki czemu szybciej się skończył. Nie przesuszył mnie na szczęście, nie jest on złym produktem, ale z czasem może zacząć męczyć- nie kupię ponownie

Isana peelingujący żel pod prysznic- początkowo byłam z niego bardzo zadowolona, mimo, że był drobnoziarnisty pięknie wygładzał skórę, niestety z czasem mnie bardzo uczulił- nie kupię ponownie

Stara Mydlarnie shake do kąpieli- kupiłam go w prezencie mojemu tacie i u niego się nie sprawdził. Mój mąż też nie był  z niego zadowolony, więc ja zużyłam i uważam, że używałam i wąchałam o wiele lepsze produkty- nie kupię ponownie

Oba produkty do kąpieli mojego synka, które bardzo dobrze się u nas sprawdziły. Ładnie pachniały, nie przesuszały skóry, były wydajne i robiły sporo piany- może kupię ponownie

Perfecta żel pod prysznic peelingujący- przepiękny zapach! czuć w nim i kawę i pomarańczę, piękne połączenia. A sam w sobie produkt bardzo wydajny, świetnie peelingujący, posiadający dość ostre drobiny- kupię ponownie

Perfecta masło do ciała o zapachu kawy i pomarańczy- również piękny zapach, który dość długo utrzymywał się na ciele. Ładnie nawilżał ciało, szybko się wchłaniał, jego używanie to była czysta przyjemność- kupię ponownie

Zarówno krem BB jak i podkład nie sprawdziły się u mnie za dobrze. Raz moja cera wyglądała z nimi dobrze, a innym razem beznadziejne.- nie kupię ponownie





Palmolive szampon do włosów- nie polubiłam się z nim. Po jego użyciu jeszcze szybciej przetłuszczały mi się włosy, brzydko wyglądały i były nieprzyjemne w dotyku- nie kupię ponownie

Barwa szampon do włosów żurawinowy- świetny! tani, bo kosztuje ok. 7 zł, bardzo wydajny, pięknie nabłyszczający włosy, dodający im objętości i pięknie pachniał- kupię ponownie





Pharmaceris pianka do głębokiego oczyszczania twarzy- uwielbiam! była już w ulubieńcach- już kupiłam kolejne opakowanie

Alterra emulsja do mycia twarzy- zużyłam do mycia pędzli i średnio się sprawdziła w tej roli. Do twarzy również nie lubię jej używać- nie kupię ponownie




Oba produkty bardzo średnie- nie kupię ponownie

Ambi Pur bardzo lubię, ale ten zapach nie za bardzo mi się podobał- nie kupię ponownie

Nivea antyperspirant- niby ma chronić 48h, a ja mimo, że nie mam nadmiernej potliwości musiałam go używać ponownie już po kilku godzinach- nie kupię ponownie

Evree krem do stóp- bardzo wydajny, dobrze dostępny, ładnie nawilżał stopy i całkiem ładnie pachniał- kupię ponownie

Iwostin krem do twarzy- bardzo mi pomógł, gdy moja skóra była odwodniona i nic nie mogło jej odpowiednio nawilżyć, mimo wszystko raczej do niego nie wrócę

Planeta Organica peeling enzymatyczny- nie polubiliśmy się głównie dlatego, że miał w sobie drobinki, a kupując go oczekiwałam zupełnie czegoś innego- nie kupię ponownie

Le Petit Marseillials żel pod prysznic- miał bardzo ładny zapach, ale strasznie przesuszył moją skórę- nie kupię ponownie

Isana mydełko do rąk- bardzo średnie, ale mega wydajne- nie kupię ponownie

Biedronkowe waciki, do których zawsze wracam.

La Roche Posay tonik do twarzy- w jakimś zestawie była jego miniaturka i byłam nim zachwycona- kupiłam pełne opakowanie

Marion olejek do włosów- nie polubiłam się z nim, ani za ładnie nie pachniał, ani nie robił na moich włosach jakiś zaskakujących rzeczy- nie kupię ponownie

Kulka do ust z Biedronki- taka zwykła wazelina, która za bardzo nie nawilżała ust- nie kupię ponownie

Pastylka do kąpieli dla dzieci- mój synek je uwielbia- kupię ponownie

Dwie sole do kąpieli, które w sumie nic nie robiły- nie kupię ponownie


I to wszystko, co udało mi się zużyć w tym miesiącu.

A jak Wasze denka?     

 
  Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz