czwartek, 3 września 2015

Le Petite Marseiliais- regenerujący krem do rąk

Witajcie!

Kremów do rąk nigdy nie za wiele- w moim przypadku to chyba wszystkich kosmetyków nigdy nie za wiele. Jednak produkty do pielęgnacji dłoni darzę szczególną miłością od wielu już lat i zawsze miałam iść pokaźną ilość. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jeden z nich:

Krem znajduje się w poręcznej tubce. Jest ona mała, więc nie zajmuje dużo miejsca i będzie idealna do każdej kobiecej torebki.

Dla siebie wybrałam krem regenerujący, w sprzedaży jest jeszcze dostępny chyba odżywczy.


Krem bardzo przyjemnie pachnie, nie nachalnie, lekko słodkawo, na prawdę mi się podoba. Potrzebowałam czegoś, co dobrze nawilży i odżywi moje dłonie i w sumie to obiecuje producent. Na szczęście, w moimi odczuciu, wszystkie obietnice zostały spełnione. Krem po wsmarowaniu w dłonie zostawia lekką warstewkę, która nie przeszkadza w wykonywaniu dalszych czynności, ale po chwili się wchłania. Czuć za to jakbyśmy miały na dłoniach otulającą nas ochronę przed czynnikami, które mogą je przesuszyć, czy źle na nie wpłynąć. Bardzo dobrze nawilża i odżywia dłonie, mi wystarczy, że stosuję go codziennie na noc i widać, że są one w dobrej kondycji.



Konsystencja jest koloru białego, dość gęsta, ale pod wpływem rozcierania zachowuje się jak masełko.



Jestem z tego kremu naprawdę zadowolona. Spełnia wszystkie moje oczekiwania i Wam też serdecznie polecam go spróbować. Dostać go możecie w Rossmannie, w cenie ok. 12 zł, za 75 ml. 


Miałyście ten krem do rąk? Jak u Was się sprawdził?


 

Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz