poniedziałek, 5 października 2015

Projekt denko wrzesień 2015

Witajcie!


Koniec września był już jakiś czas temu, więc czas na rozliczenie się z pustakami. 

Garnier Fructis szampon do włosów- był w porządku, dobrze mył, nie przyspieszał przetłuszczania się włosów, ale przy końcówce zauważyłam, że zaczął pojawiać się u mnie łupież, nie kupię ponownie

Planeta Organica szampon do włosów fiński- świetny szampon, który pięknie, ale delikatnie oczyszczał włosy i skórę głowy, był niewydajny, ale może kupię ponownie

Gliss Kur odżywka do włosów w sprayu- do tych odżywek zawsze wracam, ta wersja średnio się u mnie sprawdziła, początkowo miałam wrażenie, że wzmaga przetłuszczanie się moich włosów. Tej wersji nie kupię ponownie

Isana odżywka do włosów- tania, bardzo wydajna, pięknie pachnąca, fantastycznie działająca na włosy, kupię ponownie

Marion olejek do włosów- pięknie pachniał, ładnie wygładzał włosy, tani i dobrze działający produkt, kupię ponownie    
 Garnier płyn micelarny- każdy go zna, a większość uwielbia. U mnie również świetnie się sprawdził, dlatego kupię ponownie

Eveline żel do mycia twarzy 3 w 1- bardzo przesuszał skórę, spowodował u mnie mega wysyp, dlatego nie kupię ponownie

Stara Mydlarnia pianka do mycia twarzy- pisałam o niej tutaj, kupię ponownie

Synergen tonik do twarzy- użyłam kilka razy i wylałam. Bardzo wysusza, podrażnia i wzmaga powstawanie wyprysków, nie kupię ponownie  
 Perfecta myjący peeling do ciała- przepięknie pachniał! ogólnie świetni produkt, któremu nie mam nic do zarzucenia, kupię ponownie

BingoSpa żel pod prysznic- pisałam o nim tutaj, nie kupię ponownie

Nivea żel pod prysznic dla mężczyzn- denko mojego męża. Był z niego bardzo zadowolony i na pewno kupimy ponownie

Liliputz płyn do kąpieli dla dzieci- często do niego wracamy, więc kupię ponownie

Bobini płyn do kąpieli dla dzieci- często go kupujemy, bo synek bardzo je lubi, kupię ponownie   
 Garnier balsam do ciała- ładnie pachniał, szybko się wchłaniał, dobrze nawilżał, może kupię ponownie

Be Beauty balsam do stóp- bardzo przyjemny produkt, nieźle nawilżał, ładnie pachniał cytrusami, dosyć szybko się wchłaniał, może kupię ponownie
 
 Rexona antyperspirant- jest w każdym denku, zawsze do niej wracam, bo wiem, że nigdy mnie nie zawiedzie, kupię ponownie

 
 Nivea krem- najbardziej uniwersalny krem, używałam go do łokci, kolan, ust, na pupkę synka, kupię ponownie

Elmex pasta do zębów dla dzieci- tylko tą pastę chce myć ząbki mój synek, kupię ponownie
 
 Catrice puder do twarzy- pisałam o nim tutaj, może kupię ponownie

Astor korektor pod oczy- bardzo dobrze się u mnie sprawdzał, dobrze krył, nie zbierał się w zmarszczkach, może kupię ponownie

Catrice tusz do rzęs- pisałam o nim tutaj, nie kupię ponownie
  
 E-naturalne.pl francuska glinka zielona- zużyłam ją już dawno, ale zawsze zapominałam wrzucić ją do denka. Była w porządku, ale nie czuję potrzeby, by do niej ponownie wrócić, nie kupię ponownie
 
 I na koniec sole do kąpieli z Isany, które podbiły moje serce. I próbka bazy z Inglota, która została użyta przeze mnie tylko raz, ponieważ, zważył mi się na niej podkład i mnie od razu zapchała. 


I to tyle z mojego denka, mam nadzieję, że uda mi się w końcu wrócić do systematycznego blogowania i uda mi się nadrobić wszystkie zaległości.



Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz