czwartek, 8 października 2015

Stara Mydlarnia- sorbet do ciała

 Witajcie!

Dzisiaj przychodzę do Was z moją opinią na temat sorbetu do ciała od Starej Mydlarni. 

Balsamy do ciała tej firmy bardzo lubię, mam pewność, że moja skóra będzie dobrze nawilżona, odżywiona i zregenerowana. Jednak spośród wszystkich, które do tej pory używałam ten wypada najlepiej. Dlaczego? O tym będzie za chwilę.

Opakowanie jest dość spore, zabezpieczone sreberkiem i zamykane solidną zakrętką. Szata graficzna przyjemna dla oka, zachowana w różowych kolorach.


Zapach tego sorbetu jest przepiękny. Pokazywałam już Wam z tej serii krem do rąk, którym byłam zachwycona, o nim możecie poczytać tutaj. Wracając do zapach, utrzymuje się na skórze dość długo, piżama nim przesiąka, co bardzo mi odpowiada. Dodatkowo nie nudzi się, nie jest mdły czy nachalny.
 


 Wcześniej wspomniałam, że oprócz nawilżenia, odżywienia i zregenerowania skóry, które do tej pory dawały mi wszystkie używane przeze mnie balsamy od Starej Mydlarni, ten wyróżnia się czymś jeszcze. Otóż zauważyłam, że bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoczki, skóra się nie klei i co najważniejsze skóra stała się bardziej jędrna, sprężysta, pięknie wygląda. Pierwszy raz mam do czynienia z produktem, który tak ładnie wygładził moją skórę.
Konsystencja jest biała z zanurzonymi żółtymi kapsułkami, które są perełkami jojoby. I w sumie te perełki są odrobinę uciążliwe podczas korzystania z tego sorbetu, ponieważ nie zawsze chcą pękać podczas rozsmarowywania i pozostają one na dłoniach. Ale, jak dla mnie, jest to znikomy minus patrząc na masę plusów, które zauważam używając tego sorbetu.

Serdecznie Wam polecam wypróbowanie tego nawilżacza do ciała, który dostępny jest w sklepach Starej Mydlarni w cenie ok. 30 zł.

Miałyście ten sorbet do ciała? Jak u Was się sprawdził?


Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz