środa, 14 października 2015

Tołpa dermo face, rossacal- płyn micelarny

Witajcie!

Bohaterem dzisiejszego posta będzie płyn micelarny od Tołpy. Miałam już okazję używać kilku kosmetyków tej firmy i niektóre sprawdzały się u mnie lepiej, a inne gorzej. Ogólnie uważam, że firma ta ma ciekawe kosmetyki, ale trzeba na niego trafić, podobnie jak z Ziają. 

Płyn micelarny znajduje się w butli o pojemności 400 ml. Jest ona poręczna, z różowymi wstawkami, które nawiązują do tego, że jest on przeznaczony do cery wrażliwej, zaczerwienionej i z rozszerzonymi naczynkami.


 















 Produkt ma bardzo przyjemny, delikatny zapach. Nie jestem w stanie go do niczego przyrównać, ale jak dla mnie jest ładny.
Początkowo byłam zachwycona tym płynem. Szybko, delikatnie, bez podrażnień usunął makijaż zarówno oczu jak i twarzy. Doskonale sobie z nim radził.
Niestety z czasem zauważyłam, że po jego użyciu moje oczy robią się bardzo czerwone i piekące. Dodatkowo przestał domywać mi mój makijaż oczu i rano budziłam się z "pandą". Nie wiem od czego to zależy, ponieważ nie zmieniłam kosmetyków kolorowych, zawsze używam tych samych,  z którymi początkowo radził sobie bardzo dobrze.
Z makijażem twarzy nadal radzi sobie bardzo dobrze. Służy mi on głównie jako pierwszy etap wieczornego demakijażu, więc nie mam co do niego zastrzeżeń, ponieważ i tak potem myję twarz żelem i przecieram tonikiem. Mimo wszystko dobrze radzi sobie z podkładem, pudrem itd. Nie zauważyłam pieczenia, czy większego zaczerwienienia podczas używania go na twarz.
Jego plusem jest również wydajność, ponieważ mimo, że nie żałuję go sobie wieczorem to widzę, że niewiele go zużyłam.

Szczerze mówiąc to nie wiem czy Wam go polecić. Być może innym się on lepiej sprawdzi. Dostać go możecie w Superpharm i innych drogeriach w cenie ok. 30 zł, ja na szczęście zakupiłam go w promocji za 15 zł.

Miałyście okazję używać tego płynu micelarnego? Jak u Was się sprawdził?
 

Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz