poniedziałek, 31 sierpnia 2015

BingoSpa- arganowy krem pod prysznic

 Witajcie!

Za oknem upał i już czekam z niecierpliwością, aż w końcu przyjdą chłodniejsze dni. Podobno już od środy ma być ochłodzenie i mam nadzieję, że do kolejnego lata tak zostanie. Jak lato, upał to i kąpiel. W tym okresie szczególnie dużo, przynajmniej w moim przypadku, schodzi mi żeli pod prysznic. I dzisiaj chciałabym Wam pokazać jeden z nich, który aktualnie leży na mojej łazienkowej półce:

Żel jest zamknięty w przezroczystej butelce, która dobrze trzyma się w dłoni podczas kąpieli. Otwieranie nie psuje się, nie ma problemu z wydostaniem produktu. Sam żel jest koloru pomarańczowego.

Pierwszy raz odkąd założyłam bloga będę pisała o żelu pod prysznic. Od takiego produktu wymagam ładnego zapach, który umili mi chwile spędzone w wannie, nie wysuszy mojej skóry i będzie dobrze mył moje ciało.
Co do tego produktu to jestem nim zawiedziona. Ma on mieć zapach brzoskwini, której ja niestety nawet w minimalnym stopniu nie wyczuwam. Nie jestem Wam w stanie opisać tego zapach, ale mi się on za bardzo nie podoba. Producent zapewnia, że jest to krem do mycia, no i w sumie nie wiem skąd ta nazwa, bo spodziewałam się gęstej, treściwej konsystencji, a tutaj niczego takiego nie ma.

Jest to po prostu rzadsza konsystencja, której czasem zdarza się przelewać przez palce.
Co do samego mycia to też jakoś średnio mam po jego użyciu poczucie, że jestem umyta tak w 100%.
Nie widzę w tym żelu za wielu plusów, chyba jedynie przemyślane jest tutaj opakowanie. Sam w sobie produkt nie spełnia żadnych moich oczekiwać.
Produkty tej firmy miałam wielokrotnie i z reguły sprawdzały się u mnie bardzo dobrze, więc tym bardziej jestem zawiedziona. No, ale niestety, zawsze jest tak, że nie wszystkie kosmetyki z firmy którą lubimy się u nas sprawdzą. Ja do tego produktu nie wrócę, ale nie oznacza to, że przestanę kupować kosmetyki tej firmy :)

Krem- żel pod prysznic możecie dostać w Auchan, w cenie ok. 8 zł, za 300 ml.


 A Wy miałyście okazję używać tego kremu pod prysznic? Jak u Was się sprawdził?



Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz