niedziela, 30 sierpnia 2015

Projekt denko sierpień 2015

Witajcie!


Koniec miesiąca zbliża się wielkimi krokami, więc czas na projekt denko. Oto moja zużyta gromadka:

 
 
WŁOSY
 
 
- Balea odżywka do włosów- ładnie pachniała, była całkiem wydajna, przyjemnie mi się ją stosowało, ale nie zrobiła na mnie większego wrażenia, nie kupię ponownie
- Romantic szampon do włosów- o dziwo sprawdził się u mnie rewelacyjnie i do ostatniej kropli używałam go z wielką przyjemnością. Włosy były lśniące, sypkie, miękkie, po prostu świetnie na nie działał, dlatego może kupię ponownie
- Timotei szampon do włosów z odżywką- początkowo byłam nim zachwycona, o czym możecie poczytać tutaj, z czasem jednak zauważyłam, że wzmaga przetłuszczanie się moich włosów i zużyłam go do mycia pędzli, nie kupię ponownie  
- Garnier odżywka do włosów- czytałam tyle pozytywnych opinii i zachęcona nimi stwierdziłam, że sprawdzę na sobie, jednak nie wywarła na mnie jakiegoś większego wrażenia. Ot, taka zwykła odżywka, nie kupię ponownie
- Olej rycynowy- dodawałam go do maseczek i świetnie wygładzał, zmiękczał i sprawiał, że moje włosy przepięknie lśniły, kupię ponownie
 
KĄPIEL
 
- Luksja płyn do kąpieli- te płyny sprawdzają się u mnie znakomicie, dlatego zawsze do nich wracam, kupię ponownie
- Be Beauty żel pod prysznic pistacjowy- uwielbiam! piękny zapach, nie wysusza, świetnie uprzyjemnia kąpieli. Na pewno jest moim ulubieńcem, jeżeli jeszcze go znajdę w Biedronce to kupię ponownie
- Pinio płyn i szampon do włosów- często do nich wracamy, bo synuś lubi się w nich kąpać, kupię ponownie
- Bobini płyn do kąpieli- jak wyżej, kupię ponownie
- Bambini pianka do mycia dla dzieci- przyjemnie, delikatnie pachniała oraz pięknie i delikatnie myła ciałko mojego brzdąca, kupię ponownie
- BingoSpa algowe serum do kąpieli- pisałam o podobnym tutaj,   tamtym byłam zachwycona, jednak ten zapach- waniliowy nie bardzo mi przypadł do gustu, dlatego nie kupię ponownie
 
 
TWARZ
 

 

- Eveline żel do demakijażu- pisałam o nim tutaj, kupię ponownie
- Organic Therapy- pisałam o nim tutaj, nie kupię ponownie 
- Garnier tonik do twarzy- bardzo go lubię, nawet znalazł się w moich ulubieńcach, kupię ponownie
- Eveline tonik oczyszczający- dostałam do wykończenia od brata i średnio się u mnie sprawdził, wydawało mi się, że przesusza moją cerę, nie kupię ponownie
- Bielenda krem do twarzy na dzień- świetny krem, który poprawił stan mojej cery i utrzymywał błysk mojej twarzy w ryzach przez cały dzień, kupię ponownie
- La Roche- Posay- woda termalna, o której pisałam tutaj, może kupię ponownie
- Sylveco krem pod oczy- pisałam o nim tutaj, kupię ponownie
- Stara Mydlarnia olej jojoba z melisą- pisałam o nim tutaj , kupię ponownie
- Carea płatki kosmetyczne- kupię ponownie
 
 
NAWILŻACZE
 
 

- Bioluxe krem do stóp- dobrze nawilżał, szybko się wchłaniał, miał bardzo przyjemny zapach, ale był niewydajny, może kupię ponownie
- Alterra krem do ciała- pisałam o nim tutaj , kupię ponownie
 
 
HIGIENA
 
 

- Rexona- jest w każdym denku, ponieważ bardzo dobrze mnie chroni, nawet w te najgorsze upały, kupię ponownie
- Sylveco żel do higieny intymnej- tutaj , był w porządku, ale przez swoją niewydajność nie kupię ponownie
 
 
KOLORÓWKA
 


- Maybelline róż do policzków- pisałam o nim tutaj , dobrze się u mnie sprawdzał, ale jest tyle dostępnych róży, że nie kupię ponownie
- Nivea błyszczyk do ust- jakiś stary, po terminie, dlatego czas się z nim pożegnać, nie kupię ponownie
- Sylveco- pomadka peelingująca- pisałam o niej tutaj kupię ponownie
- Yves Rocher- pomadka do ust- była w porządku, może kupię ponownie
- pędzel z Rossmanna, którego mam już tak długo, że aż włosie zaczęło wychodzić
 
Golarki z Biedronki, które bardzo dobrze się u mnie sprawdzały, kupię ponownie
   
I to by było wszystko, co udało mi się zużyć w sierpniu. Mam nadzieję, że miło Wam się czytało :)    

 

 Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz