niedziela, 2 sierpnia 2015

Ulubieńcy lipca 2015





Witajcie!

Niedawno było denko, więc czas podzielić się z Wami moimi ulubieńcami lipca 2015. Oto oni:






Garnier- tonik do twarzy

Używałam go za czasów nastoletnich i postanowiłam wrócić. Sprawdza się u mnie równie świetnie jak wtedy. Cudownie odświeża, nie przesusza, przyjemnie pachnie. Po prostu tani, dostępny w każdym Rossmannie tonik.


Natura Siberica- nawilżająca pianka do demakijażu oczu






Pianka, w której zakochałam się od pierwszego użycia. Świetnie radzi sobie z każdym makijażem oka. Rozpuści wszystko, po niej nie zostaje mi ani gram kosmetyków kolorowych, których użyłam, faktycznie czuć to nawilżenie, przyjemnie pachnie, po prostu jest świetna!

 Bielenda- krem- żel matujący na dzień




Krem, który utrzymuje w ryzach mój błysk w ciągu dnia. Po jego użyciu zauważyłam poprawę stanu mojej cery, szybko się wchłania, świetnie trzyma podkład.


 Glinka czarna




Glinka zachwyciła mnie świetnym oczyszczeniem mojej cery bez jej przesuszenia i ściągnięcia. Można powiedzieć, że aż wyciąga wszelkie zanieczyszczenia z naszej skóry i po jej użyciu widać efekt ładnej, oczyszczonej skóry.




Miss Sporty- pomadka do ust w kolorze nr. 022

 Pomadka, którą dostałam od koleżanki w prezencie urodzinowym. Nie spodziewałam się, że będzie tak długo utrzymywała się na moich ustach. Pięknie pachnie aloesem, lekko nawilża usta, jak wcześniej wspomniałam dość długo utrzymuje się, ma przepiękny kolor, który pasuje do każdego makijażu.



Lovely- szminka w kredce w nr. 3






Ma piękny różowy kolor. Przyjemnie się ja aplikuje na usta, daje bardzo naturalny, różowy odcień, jedyny jej minus, że nie utrzymuje się zbyt długo. Mimo wszystko uwielbiam ją!


 Pupa- serduszko do makijażu




 O tym uroczym serduszku pisałam Wam tutaj.
Po jakimś czasie wróciłam do niego, szczególnie uwzględniając ten brązowy, piękny cień. Gościł w tym miesiącu praktycznie w każdym makijażu. Ładnie wygląda na powiece, dobrze się go rozciera, jak widać trochę się  osypuje, ale tylko w opakowaniu.
 




 I tak oto prezentują się moi lipcowi ulubieńcy :)

Znacie te produkty? Jak u Was się sprawdziły?

 

Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz