czwartek, 16 kwietnia 2015

PUPA

Witam Was kochane bardzo serdecznie! :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać małe, słodkie, bardzo kobiece serduszko, które zmieści się do każdej damskiej kosmetyczki, zwróci uwagę każdego i pomoże nam w codziennym makijażu. Mowa dzisiaj o:

Ceny niestety znowu nie jestem w stanie Wam podać, ponieważ jest to prezent od rodziców.
Dostępność: strony internetowe, Douglas
Firma: PUPA

Moja opinia:
Opakowanie, jak dla mnie, jest przepiękne. Słodko różowe serduszko, które bardzo cieszy oko. W środku mamy dwa cienie do powiek, przydatne do każdego dziennego makijażu, błyszczyki i bazę pod cienie.
Pierwszy to delikatny perłowy róż, który może nam służyć jako kolor bazowy, a drugi cień to brązowy, również perłowy. W serduszku mamy również 3 błyszczyki: jasny, bladoróżowy, nieco ciemniejszy róż i czerwony.
W zestawie jest również lusterko i "patyczek", którym możemy wykonać makijaż oka.
Pierwsze co mnie urzekło to oczywiście opakowanie, które wszędzie się zmieści i efektywnie wygląda. Na pewno jest bardzo kobiece :) Kolejne, to po otwarciu jest zapach. Ohhh i tutaj się rozpływam:) Jest to słodki aromat, który czuć z każdego elementu od cieni po błyszczyki. Nie zauważyłam, żebym dostała przez to jakiegoś uczulenia lub podrażnienia. Aplikator do cieni był bardzo pomocny przy wykonywaniu makijażu, niestety dobrał się do niego mój synek i już go nie posiadam :P Baza ładnie utrzymuje cienie przez cały dzień, jednak tutaj zauważyłam dziwną rzecz. Przy użyciu tej bazy i cieni z zestawu to w ciągu dnia, ważą mi się one na powiece. Natomiast, kiedy przy użyciu tej samej bazy użyję innych cieni z różnych firm trzyma je super, cały dzień bez potrzeby poprawek w ciągu dnia. Co do cieni używanych "solo" to jestem z nim zadowolona. Ładnie się je rozciera, nie osypują się i można nimi wykonać ładny, prosty, dzienny makijaż. Jednak z całego zestawu, z resztą jak widać po zużyciu, jest zadowolona, wręcz zachwycona błyszczykami. Pięknie prezentują się na ustach, pasują do każdego makijażu, no i ich trwałość.... ojj, kilka godzin przy jedzeniu, piciu, rozmawianiu i innych czynnościach wykonywanych ustami, jakkolwiek to brzmi, one się utrzymują i są i są i jeszcze raz są na ustach. Będę właśnie poszukiwała czy można osobno dostać taki błyszczyk, ponieważ na prawdę jest super. Cały zestaw podbił moje serce :) Jestem z niego bardzo zadowolona i uważam, że zakup sobie samej lub jako na prezent to będzie strzał w 10! Wiem, że można te zestawy dostać jeszcze w innych wersjach kolorystycznych, no i w innych kształtach-opakowaniach :) Wiecie o co chodzi ;)

Dziękuję za komentarze i odwiedziny ;)
Miłego dnia!
Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz