poniedziałek, 6 lipca 2015

Catrice All Matt plus- puder matujący

Witajcie! 

W takie upalne dni mój makijaż ogranicza się do minimum. Chcę, aby cały makijaż był lekki, nie spływał mi z twarzy i żebym nie świeciła się ja latarnia. Jakiś czas temu zakupiłam puder matujący z Cartice. Po pierwszym użyciu byłam bardzo rozczarowana. Nie widziałam różnicy między nałożonym go na twarzy, a bez niego. Czy moje odczucia się zmieniły? Zapraszam do dalszej części posta :)

Puder mieści się w okrągłym, plastikowym opakowaniu.Jest ono dobrze wykonane, ponieważ nic mu się nie stało, nawet podczas upadku.



 Ja wybrałam dla siebie najjaśniejszy odcień, czyli 010 Transparent. Jak już wcześniej wspomniałam początkowo byłam nim bardzo zawiedziona i rzuciłam w kąt. Jednak gdy nadeszły cieplejsze dni to stwierdziłam, że dam mu jeszcze jedną szansę. I jakie było moje zdziwienie, kiedy do wieczora wytrzymał na mojej twarzy. Faktycznie jest bardzo delikatny, nie widać go na twarzy, ładnie stapia się z cerą, nie daje efektu płaskiego matu, tylko delikatne, naturalne wykończenie. Oczywiście pod wieczór, szczególnie kiedy za oknem jest mega upał to lekko się świecę, ale nie wygląda to źle. Nie wymaga to ponownego przypudrowania i jak rano go nałożę, tak zostaje do wieczora.

Jak widać na zdjęciu powyżej jest już w nim denko, bo teraz używam go codziennie.
Nigdy mnie po nim nie zapchało, nie uwydatnia suchych skórek, jest naprawdę tanim, dobrym, dającym ładne wykończenie pudrem. W moim przypadku sprawdził się. Dostać go możecie w drogeriach z szafą Catrice (Hebe), za ok. 20 zł. 

Miałyście ten puder? Jak u Was się sprawdził?


Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz