poniedziałek, 20 lipca 2015

Pianka do mycia twarzy- Stara Mydlarnia

 Witajcie!

 Kosmetyki do mycia twarzy używam od lat. Bardzo je lubię, ponieważ odświeżają, oczyszczają i zmywając wszelkie zanieczyszczenia. Lubię to uczucie zaraz po umyciu twarzy :) Produkty Starej Mydlarni bardzo lubię, co już doskonale wiecie. I dzisiaj właśnie chciałabym Wam pokazać jeden z nich:

Pianka znajduje się w poręcznym opakowaniu z atomizerem. Jest koloru fioletowego.

Wybrałam ją, ponieważ potrzebowałam czegoś delikatnego do porannego oczyszczania twarzy.

Pianka ma bardzo ładny, słodki zapach. W upalne dni czasem mnie on męczy, ale mimo wszystko bardzo mi się podoba. Nie wyczuwam w nim śliwki i figi. Jest on taki otulający, słodkawy, na pewno będzie idealny na chłodniejsze dni.

Pianka faktycznie jest bardzo delikatna. Tutaj spełniła moje oczekiwania. Czuć, że skóra jest oczyszczona po nocy, nie ma uczucia ściągnięcia cery. Nigdy mnie po niej nie wysypało, również nie zauważyłam przesuszenia. Jak zwykle produkt Starej Mydlarni spełnił moje oczekiwania. Dodatkowo jest bardzo wydajna, na jedno mycie wystarczy nam jedna porcja pianki. Moja cera jest mieszana, skłonna do przesuszeń, więc uważam, że posiadaczki cery suchej również będą z niej zadowolone. W sklepach możemy znaleźć jej inne warianty zapachowe, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Jeśli jesteście zainteresowane tym produktem to dostać go może w sklepach stacjonarnych Starej Mydlarni oraz w ich sklepie internetowym w cenie ok. 20 zł. 


Znacie tą piankę? Jak u Was się sprawdziła?




 Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz