środa, 29 lipca 2015

Alterra- krem do ciała

Witajcie! :)

Balsamy do ciała uwielbiam! :) dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat kremu do ciała od Alterry. A oto on:

Krem znajduje się w tubce z miękkiego plastiku. Jest wygodna w użyciu, łatwo wydobywa się z niej produkt.


Tego produktu byłam niezwykle ciekawa. Nie oczekiwałam od niego za wiele, podejrzewałam, że będzie miał bardzo lejącą konsystencję i znikome nawilżenie. 

Konsystencja jest owszem, lekka, ale nie jakaś bardzo rzadka. Idealnie rozprowadza się po ciele, nie zostawia smug, szybko się wchłania. Balsam przyjemnie pachnie i ten zapach utrzymuje się dość długo na ciele.

Jestem z tego kremu bardzo zadowolona. Świetnie nawilża ciało, nic się do nas nie klei po zaaplikowaniu go, nie pozostawia tłustej powłoczki. Nie widzę w nim żadnych wad i codziennie po kąpieli przyjemnie mi się go używa. Jest lekki, więc nawet w upalne dni używane go to czysta przyjemność. Serdecznie Wam go polecam, ponieważ jest sam w sobie świetnym produktem, jest dostępny w każdym Rossmanie i kosztuje ok. 10 zł. 

A jak u Was sprawdził się ten krem?

 

 Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz