czwartek, 16 lipca 2015

Tusz do rzęs od Lovely

 Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać tusz do rzęs, który ostatnio bardzo polubiłam mimo kilku wad. A oto bohater dzisiejszego posta:

"Maskara do rzęs nadająca mega objętość i efekt "kociego oka" dzięki specjalnej szczoteczce".

Już w sklepie opakowanie tego tuszu przyciągnęło moją uwagę. Jest koloru limonkowego, z kocimi łapami i na opakowaniu już mamy pokazany kształt szczoteczki.

Mimo tego, że od razu wiemy jakiej szczoteczki możemy się spodziewać, tusze te były pootwierane. Brałam z tyłu i o dziwo udało mi się wziąć nowy tusz. Ufff...
Zawsze chciałam wypróbować tusz właśnie z taką silikonową szczoteczką, która zakończona jest kuleczką.

Początkowo nie umiałam się nim obsługiwać, ale kiedy nabrałam wprawy okazało się, że jest ona niezwykle przydatna. Ułatwia rozczesywanie i wydłużanie rzęs i nie sprawia problemu przy aplikowaniu go na dolne rzęsy. Ładnie podkręca, wydłuża i pogrubia, nie skleja rzęs. Szczoteczka nabiera odpowiednią ilość tuszu.

 Jak już wcześniej wspomniałam tusz ten ma też wady. Niestety, ale szybko robi się gęsty, zaczyna się powoli osypywać mimo, że mam go niecały miesiąc. Mimo wszystko bardzo się z nim polubiłam i chętnie do niego wrócę. Dostępny jest w Rossmannie, za ok. 10 zł.

Miałyście ten tusz? Jak u Was się sprawdzał?




Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz