środa, 1 lipca 2015

Uzupełniłam zapasy :)

 Witajcie! 

Moje wszystkie zapasy kosmetyczne do cna wykończyłam, więc musiałam co nieco sobie dokupić :) Od razu zaznaczę, żebyście się nie przeraziły ilością :P kupowałam to przez cały czerwiec, jedynie co to dzisiaj doszła do mnie paczka z Triny.pl i chciałam to wszystko zebrać w jedną całość. 

Uwielbiam glinki, a te ze stronki Triny.pl szczególnie mnie zainteresowały, wybrałam więc glinkę zieloną z ekstraktem z zielonej herbaty, glinkę czarną z Morza Martwego ze srebrem i błękitną glinkę wałdajską ze srebrem. (Fitocosmetic)

Ostatnio mam hopla na punkcie produktów do mycia twarzy i tutaj, również ze strony Triny.pl kupiłam nawilżającą piankę do zmywania makijażu oczu od Natura Siberica i rumiankowy żel do twarzy od Sylveco.

Poszukiwania następcy Biodermy sensibio H2O nadal trwają i tym razem do demakijażu wybrałam płyn do demakijażu skóry wokół oczu i twarzy od Organic Therapy. W tym miesiącu wykończyłam wszystkie toniki i hydrolaty, dlatego zakupiłam hibiskusowy tonik do twarzy od Sylveco oraz odświeżający tonik witaminowy od Garniera.

Potrzebuję jakiegoś matującego, lekkiego kremu do twarzy na dzień, a że kosmetyki od Bielendy bardzo lubię to zdecydowałam się na matujący krem- żel.
Niedługo skończy mi się pomadka peelingująca od Sylveco, dlatego zrobiłam sobie jej zapas, bo naprawdę bardzo się polubiłyśmy. I z czystej ciekawości zakupiłam również ochładzający krem- żel pod oczy od Baikal.

Jedna youtuberka, którą oglądam od dawna zawsze wychwala szampony z Planeta Organica, dlatego zdecydowałam się na szampon do włosów Fiński dla wrażliwej skóry głowy.
Ostatnio mam fazę na zapach wanilii, więc wybrałam uroczo brzmiący żel pod prysznic "Słodkich snów" od Organic Therapy.

Jeszcze nie znalazłam peelingu enzymatycznego, który zadowoliłby mnie w 100%, dlatego tym razem wypróbuję od Planeta Organica.
Firma Sylveco bardzo mnie zainteresowała, dlatego też zakupiłam sobie łagodny żel do higieny intymnej.
Kremów do rąk i do stóp nigdy nie za wiele, więc wybrałam sobie krem do rąk organiczne kakao od Planeta Organica i krem do nóg na bazie organicznego ekstraktu z cedru od Bioluxe.

Gąbeczka PVA do pielęgnacji twarzy świetnie się u mnie sprawdza dlatego zakupiłam ją ponownie. Tak samo od lat, do nakładania podkładu używam gąbeczek do makijażu od For Your Beauty.
Mąż wiedząc, że uwielbiam aloes sprezentował mi maseczkę do twarzy od Perfecta, a przy zakupach w sklepie Triny.pl dostałam próbkę balsamu myjącego do włosów z betuliną od Sylveco.

Maskę do włosów z ekstraktem z drożdży od BingoSpa mam już jakiś czas i niedługo mam zamiar o niej trochę więcej napisać. A że lubię również te z Kallosa, a nie było szukanej przeze mnie czekoladowej, to dla pocieszenia wzięłam sobie Jaśminową.

Od dawna planowałam zakupić krem do rąk od Le Petit Marseiliais, więc mam. Zmywacz od Isany każdy zna, ja co jakiś czas do niego wracam. No i tutaj wymarzona pomadka do ust od Lovely.

Polubiłam się z firmą BingoSpa, dlatego tym razem mój wybór padł na arganowy krem pod prysznic z brzoskwinią (szkoda, że nie było algowego z zieloną herbatą) i kolejne opakowanie kremowych alg do kąpieli o zapachu wanilii (tak, bardzo mi się spodobały te umilacze kąpielowe).

Zapasy balsamów również się skończyły dlatego zakupiłam krem do ciała od Alterry, moje kolejne opakowanie cudownego balsamu do ciała od Aldo Vandini i prezent od mamy, czyli Garnier odżywczy balsam ujędrniający. Teraz mam dylemat od którego zacząć? :P

Prezent od mojego męża, który wie również, że uwielbiam smak i zapach liczi, dlatego zakupił mi ujędrniający peeling myjący do ciała od Perfecta.
Każdy chwali szampony dla dzieci od Baby Dream, więc chcę je wypróbować na sobie. No i standardowo mój ulubiony antyperspirat od Rexony.

No i na koniec 2 olejki do włosów (nie mogłam się zdecydować, który wybrać) od Marion.


Ufff...
To na tyle moich nowości zakupowych:) Mam nadzieję, że wszystko się u mnie sprawdzi :)

Znacie te produkty? Co o nich sądzicie?

Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz