wtorek, 14 lipca 2015

Liebster Blog Award

 Witajcie!

Po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Blog Award :) dziękuję bardzo Sylwii B :)





1. Czym zajmujesz się poza pisaniem bloga i mazianiem się różnymi specyfikami?

Na chwilę obecną jestem mamą na pełen etat, co sprawia mi ogromną radość.

2. Gdybyś mogła wybrać, jaki produkt/ kosmetyk chciałabyś dostać?

Najchętniej dostałabym całą Starą Mydlarnię :P ale tak poza tym odżywkę do rzęs Revitalash.

3. Na jaki temat najchętniej przygotowujesz wpisy?

Na temat kosmetyków do pielęgnacji, sama lubię czytać o różnych kremach, balsamach itd., więc w tym temacie najlepiej się czuję, co nie zmienia faktu, że uwielbiam również kolorówkę :)

4. W dzieciństwie chciałam zostać...

Piosenkarką :)

5. Czy się spełniło? Patrz punkt wyżej

No niestety nie, ponieważ nie zostałam obdarzona anielskim głosem :) chociaż mój synek (na chwilę obecną) uwielbia jak mu śpiewam, więc jak na razie mam jednego fana :)


6. Jaką sławną osobę chciałabyś spotkać na żywo?

Agnieszkę Chylińską, którą uwielbiam za poczucie humoru.

7. Co byś zrobiła gdybyś wygrała 1 mln?

Od razu kupiłabym jakieś większe mieszkanko lub dom, wielki garaż dla męża, gdzie mógłby majstrować przy swoich motocyklach i urządziłabym dla synka ogromny plac zabaw :) 


8. Ulubiona piosenka?

Jason Derulo- Want To Want Me. Odkąd ją usłyszałam codziennie z moim synkiem przy niej szalejemy :)

9. Co najszybciej/ najlepiej poprawia Ci nastrój?

Zakupy i buziaki od synka,

10. Czego boisz się najbardziej?

Chyba śmierci. No i pająków. 

11. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę? 

Jakbym nie mogła zabrać rodzinki to wzięłabym wszystkie moje zapasy kosmetyków, bo może tam udało by mi się je zużyć :P no i dużo wody i jedzenia :) 


Jeszcze raz dziękuję za nominację, jest mi niezmiernie miło :) A oto moje pytania i osoby, które chciałabym nominować:

1. Kosmetyk, który uważasz, że jest zbędny.
2. Ulubiony kolor.
3. 3 słowa opisujące Twój charakter.
4. Jaki jest Twój wymarzony prezent, który chciałabyś dostać, np. na urodziny?
5. Jakie rzeczy denerwują Cię w blogosferze?
6. Jaki kolor określiłby Twój charakter i dlaczego akurat ten?
7. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
8. Ulubiona pora roku.
9. Jakie miasto w Polsce chciałabyś odwiedzić?
10. Twój ulubiony zapach?
11. Kanały na yt, które najchętniej oglądasz.


Nominuję:

 

 Mam nadzieję, że odpowiecie na moje pytania :)



 Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz