środa, 24 czerwca 2015

Demakijaż może być przyjemny

 Witajcie! :)
Znalezienie produktu do demakijażu, który spełni moje oczekiwania to nie lada wyczyn. Oczywiście nadal uwielbiam Biodermę sensibio H2O, no ale nie ukrywajmy, jest ona bardzo droga. Zaczęłam szukać czegoś, co będzie tańsze, przyjemne w użyciu i dokładnie oczyści moją cerę po całodziennym makijażu. Pierwszą próbą była Ziaja ulga płyn micelarny, który nawet nie doczeka się osobnego posta, bo nie jest tego wart, a w skrócie: szczypie niemiłosiernie w oczy, zostawia klejącą warstwę na skórze, pieni się i wydaje mi się, że mnie po nim zapchało. Nie, nie, nie i jeszcze raz nie! Poszedł w świat i już więcej się nie spotkamy. Kolejnym produktem, który przetestowałam na każdej płaszczyźnie będzie dzisiejszy bohater posta:
Co mówi producent:
Skład:
Moja opinia:
Produkt zamknięty jest w przezroczystej tubce, dzięki czemu możemy kontrolować zużycie. Etykiety są zachowane w morskiej kolorystyce. Już na półce sklepowej spodobało mi się to opakowanie, bo jest proste, ale ładne. Jest to żel demakijaż- matujący żel do mycia twarzy ALL-IN-ONE, który ma za zadanie: oczyścić pory, matowić, nawilżać, łagodzić podrażnienia i odświeżać. Jak wiadomo, marka Eveline ma wszystkie produkty 100 w 1, więc z tym żelem nie mogło być inaczej :) Co do niektórych obietnic się zgodzę, a z innymi nie bardzo. Produktu tego używam tylko wieczorem do demakijażu całej twarzy, również oczu. Konsystencja jego jest bardzo gęsta, żelowa, przyjemnie, odświeżająco pachnie, co umila nam jego używanie:
Świetnie zmywa makijaż! Radzi sobie z podkładem, bronzerem, pudrem, różem, świetnie rozpuszcza tusz do rzęs, czasem ma tylko problem ze zmyciem kredki do oczu, która ma bardziej woskową konsystencję. Nie szczypie w oczy, nie ma po nim uczucia ściągnięcia skóry, czuję, że jest ona odświeżona, dobrze oczyszczona i co najważniejsze- czysta. Wydajność jest również jak najbardziej na plus, ponieważ wystarczy niewielka ilość na zrobienie demakijażu całej twarzy, łącznie z oczami. Czy likwiduje nieprzyjaciół? Może sam w sobie nie, ale dzięki temu, że bardzo dobrze oczyszcza twarz z całodziennego brudu to zapobiega w pewnym stopniu ich powstawaniu. Zauważyłam, że odkąd go stosuję stan mojej cery w pewnym stopniu się poprawił.

Nazwa: Eveline demakijaż program 360
Cena: ok. 17 zł
Dostępność: Rossmann
Pojemność: 200 ml

A jaką formę demakijażu Wy wybieracie? Znacie ten produkt?

Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz