piątek, 5 czerwca 2015

Woda termalna od La Roche- Posay

Witam Was bardzo serdecznie! :)
Ja już wiadomo po tytule dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat wody termalnej z firmy La Roche- Posay.
Co mówi producent:
Zapobiega powstawaniu wolnych rodników, łagodzi i zmniejsza podrażnienia.
Nie zawiera konserwantów. 
Wskazania: Podstawowa pielęgnacja skóry szczególnie wrażliwej, łagodzi podrażnienia wywołane czynnikami zewnętrznymi (słońce, terapia dermatologiczna,...), a jednocześnie przeciwdziała starzeniu się skóry. Dorośli i dzieci. 
Właściwości: Dzięki unikalnemu połączeniu soli mineralnych i oligoelementów, a tym Selenu, woda termalna z La Roche- Posay posiada potwierdzone naukowo, naturalne działanie łagodzące i hamujące powstawanie wolnych rodników.
Sposób użycia: Rozpylić na skórę i pozostawić do wchłonięcia przez 2-3 minuty. Następnie delikatnie przyłożyć chusteczkę i osuszyć skórę. Dla uzyskania działania chłodzącego, wodę termalną przechowywać w lodówce. 

Moja opinia:
Woda mieści się w białej buteleczce z wygodnym atomizerem (psikaczem):
Wydobywa się z niej delikatna mgiełka.
Kupiłam ją gdy miałam bardzo podrażnioną cerę, w trakcie kuracji trądzikowej. Odstawiłam wtedy wszystkie toniki i hydrolaty. Bardzo mi ona wtedy pomogła, delikatnie chłodziła, koiła i przy odpowiednim nawilżeniu w połączeniu z tą wodą termalną moja skóra wróciła do normy. Teraz używam jej codziennie wieczorem jako tonik, ale równie dobrze sprawdza mi się wtedy, gdy: nałożę zbyt dużo pudru lub użyję podkłady mineralnego i chcę zniwelować efekt pudrowości lub dla ochłody. W upalne dni spsikuję twarz również mojego dwuletniego synka i nie zauważyłam, żeby jemu to zaszkodziło, wręcz przeciwnie,widzę, że przynosi mu to ulgę, a co najważniejsze to to, ze traktuje to jako zabawę (bo z reguły nie lubi mieć mokrej twarzy).

Nazwa: La Roche- Posay woda termalna
Cena: ok. 30 zł
Dostępność: apteki z szafami z La Roche- Posay
Pojemność: 150 g

W jakim celu Wy używacie wody termalnej? Z jakich firm je kupujecie?

Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)
Agnieszka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz