wtorek, 30 czerwca 2015

Projekt denko czerwiec 2015

 Witajcie! :)

Dzisiaj mamy ostatni dzień miesiąca, więc czas rozliczyć się z pustakami. Udało mi się zużyć sporo kosmetyków, z czego się cieszę, ponieważ jest miejsce na nowe i śmiało mogę zrobić sobie zapasy :P A tak oto prezentuje się moja zdenkowana gromadka:





WŁOSY

- Pantene aqua light- odżywka do włosów- pisałam o niej tutaj. Na moich włosach kompletnie się nie sprawdziła. Zużyłam ją do golenia i akurat tutaj bardzo się u mnie sprawdziła. Nie kupię ponownie
- Got2b lakier do włosów- pisałam o nim tutajŚwietnie się u mnie sprawdził i chętnie kupię go ponownie
- Got2b pianka do włosów- lubiłam ją używać i być może kupię ją ponownie, a jeśli chcecie poczytać o niej więcej to zapraszam tutaj.
- Pantene aqua light odżywka w sprayu- niby była ok, ale czasem przyspieszała przetłuszczanie się  moich włosów, dlatego nie kupię ponownie

 
 

 KĄPIEL

- Lilliputz płyn do kąpieli dla dzieci- świetny płyn dla dzieci, którym można robić bańki mydlane i pięknie machnie czymś podobnym do jabłuszka kupię ponownie
- Farmona dwufazowy olejek do kąpieli i pod prysznic- był fajny, ale z czasem zaczął mnie męczyć zapach, więcej pisałam o nim tutaj  może kupię ponownie
- Isana żel pod prysznic marakuja i czarna porzeczka- na początku bardzo podobały mi się zapachy, ale z czasem zaczęły mnie męczyć i zauważyłam, że przesuszały moją skórę- tych wersji zapachowych nie kupię ponownie
- BingoSpa algowe serum do kąpieli z zieloną herbatą- pisałam o nim tutaj. Świetnie się u mnie sprawdził i dlatego chętnie kupię ponownie

TWARZ

- Bioderma sensibio tolerance +- pisałam o tym kremie tutaj. Jeżeli znowu dostanę jakiegoś podrażnienia lub znów wszystko zacznie mnie zapychać to kupię go ponownie
- Pharmaceris A- pisałam o nim tutaj. Pierwszy raz w życiu zużyłam krem do twarzy w ok. 2 tygodnie. Nie wywarł na mnie jakiegoś większego wrażenia, dlatego nie kupię ponownie
- La Roche- Posay płyn micelarny- dostałam przy zakupach taką próbeczkę, która nie wywarła na mnie jakiegoś większego wrażenia. Owszem jest bardzo delikatny, ale co z tego skoro za bardzo nie radzi sobie z makijażem, sprawdzał się dobrze tylko jako poranny tonik do twarzy, dlatego nie kupię go
- Bioderma Sensibio H2O płyn micelarny- pisałam o nim tutaj. Jest na prawdę godnym polecenia produktem, który niestety jest dość drogi. Jestem na etapie poszukiwań jego tańszego odpowiednika, ale jeżeli się nie uda to kupię ponownie
- Hydrolat oczarowy z e-naturalne.pl- działa tak samo jak ten, o którym pisałam tutaj. Na moją cerę działają one fantastycznie i na pewno kupię ponownie
- Acnelec żel do twarzy- żel na receptę i to takie moje pożegnanie z kuracją trądzikową (mam nadzieję!) :)

KOLORÓWKA
- Cien tusz do rzęs- dostałam go od koleżanki, bo u niej się nie sprawdził. Jak dla mnie jest on beznadziejny, praktycznie nie robi nic na rzęsach, dlatego nie kupię go ponownie
- Eveline Big Volume Lash tusz do rzęs- świetny tusz za niewielką cenę, jaki daje mi efekt pokazywałam Wam tutaj. Kupię ponownie
- Eveline odżywka do rzęs- bardzo ją lubię i chętnie kupię ponownie
- Avon kredki do oczu w kolorach cosmic brown, brown sugar i smokey diamond- bardzo lubię te kredki, dobrze się z nimi współpracuje, ale przez to, że nie mam już dostępu do kosmetyków Avon to nie kupię ponownie
- Eveline kredka do oczu- zwykła czarna kredka, która robi to, co ma robić, dlatego może kupię ponownie

BEZ KATEGORII

- Rexona antyperspirat- zawsze do niej wracam, bo spełnia wszystkie moje oczekiwania, kupię ponownie
- Hipp mleczko pielęgnacyjne do ciała- pisałam o nim tutaj. Bardzo dobrze się u mnie sprawdzało i kupię ponownie
- Himalaya peeling do twarzy- taki średniaczek. Miałam go bardzo długo i zużyłam go jako peeling do stóp i dłoni, nie kupię ponownie
- Kolastyna krem do stóp- pisałam o nim tutaj . Polubiliśmy się, ale głównie ze względu na zapach mentosa, dlatego kupię ponownie

RÓŻNE

Płatki Carea z Biedronki, do których zawsze wracam.
No i zachwyciła mnie maseczka do twarzy z dermaglin, która fantastycznie oczyściła mi cerę, stała się ona rozjaśniona, odświeżona i miła w dotyku, dlatego ją na pewno kupię ponownie


No i to całego moje denko z miesiąca czerwca :) Mam nadzieję, że dotrwałyście do końca .

A jak Wasze zużycia w tym miesiącu?
  
  Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz