poniedziałek, 15 czerwca 2015

Coś dla mamy i dziecka

Witajcie! :)

Wszelkie mazidła do ciała to ja od dawna uwielbiam i zużywam w ilościach hurtowych. Jakiś czas temu mój synek miał lekko przesuszoną skórę, więc musiałam kupić mu jakiś balsam czy mleczko do ciała, które nawilży jego ciałko. Mój wybór padł na:
Co mówi producent:
Skład:

Moja opinia:
Mleczko zamknięte jest w poręcznej butelce, koloru białego z jasnozieloną zakrętką.
Producent zapewnia, że mleczko szybko się wchłania, skóra pozostaje delikatna i naturalnie świeża.
Faktycznie tak jest. Mleczko to, działa dobrze zarówno na mnie, jak i na mojego synka. Po jego przesuszonej skórce już nie ma ani śladu, a że produkt ten, stał i zalegał w mojej kosmetyczce to stwierdziłam, że ja je zużyję. Pierwsze, co mnie zachwyciło to zapach. Jest on bardzo delikatny, wyczujemy w nim lekką nutę olejku migdałowego i mi się bardzo dobrze kojarzy z narodzinami mojego synka. Pamiętam, że jak pierwszy raz go zobaczyłam to bardzo podobnie pachniał. Zapach ten utrzymuje się jakiś czas na ciele, nie nudzi się i według mnie ma coś w sobie z nuty świeżości.
Konsystencja jest lekko lejąca (jak to mleczko), koloru białego:
Wystarczy niewielka ilość, aby wsmarować je w całe ciało. Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej, klejącej powłoczki.
Mleczko bardzo dobrze nawilża ciało. Mimo, że jest bardzo lekkie, nadaje się idealnie na upalne dni to widać, że używając je regularnie ciało jest delikatne, przyjemne w dotyku i dobrze nawilżone. A kolejnym plusem jest to, że dla tych, którzy unikają w takich produktach parafiny to w tym mleczku, tego składnika, nie znajdą.

Nazwa: Hipp- mleczko pielęgnacyjne dla niemowląt
Cena: ok. 18 zł
Dostępność: Auchan, drogerie
Pojemność: 350 ml

Używałyście kiedyś tego mleczka? Jak u Was się sprawdziło?

Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz