piątek, 22 maja 2015

Brzoskwiniowe dłonie

Witam Was bardzo serdecznie w kolejnym poście! :)
Odkąd pamiętam byłam uzależniona od kremów do rąk. Nawet mój mąż wspominając nasze pierwsze spotkanie pamięta jak miałam przy sobie tylko telefon, klucze i czekoladowy krem do rąk (z Joanny, pamiętam go doskonale, bo kiedyś namiętnie go używałam). Zawsze miałam ich bardzo dużo, kolekcjonowałam i przy każdych zakupach wkładałam kolejny do koszyka. Od tamtego czasu trochę się zmieniło. Mam ich mniej, ale każdy za coś lubię, a jeśli nawet trafię na jakiś który nie spełnia moich oczekiwać to dzielnie zużywam do końca :) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jeden z nich :) A mowa będzie o:
Co mówi producent:
Skład:
Nazwa: Bingo Spa
Cena: ok. 15 zł
Dostępność: Auchan, strony internetowe
Pojemność: 280 g


Moja opinia:
Krem, a raczej kolagen do dłoni zamknięty jest w przezroczystej butelce, dzięki której możemy kontrolować zużycie produktu. Zaopatrzony jest w pompkę, która nie zacina się, dozuje odpowiednią ilość produktu i ma funkcję open i stop, dzięki której możemy krem zamknąć i nic nam się z niego nie wydostanie.
Kolagen ma średnio- gęstą konsystencję koloru białego.
Przepięknie pachnie taką świeżą brzoskwinią, ja osobiście nie czuję w nim ani odrobiny chemii. Zapach dość długo utrzymuje się na dłoniach po aplikacji. Co do samego działania to ja z tego kolagenu jestem bardzo zadowolona. Nie czuję, co prawda, wielkiego nawilżenia, ale pięknie wygładza dłonie, jest lekki w swojej konsystencji, szybko się wchłania, dzięki czemu zaraz po wsmarowaniu go w dłonie możemy przystępować do dalszych czynności. Jest on bardzo wydajny, bo wystarczy jedna pompka na całe dłonie. Polecałabym go głównie jako krem na lato lub dla dłoni mnie wymagających. Ja mimo, że posiadam wiecznie przesuszone dłonie jestem z niego zadowolona, ponieważ zaraz po jego użyciu, widać, że dłonie są nawilżone, wygładzone i wydają się zadbane. A jeżeli nie dla samego działania, to szczerze mówiąc, warto mieć go dla samego zapachu :)


Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz