piątek, 15 maja 2015

Różowe pazurki mam, komu je dam? :)

Witam Was bardzo serdecznie!:)
Dzisiaj, po raz pierwszy na moim blogu, chciałabym Wam pokazać lakier do paznokci i podzielić się z Wami moją opinią na jego temat. Od zawsze uwielbiałam malować paznokcie, miałam w pewnym momencie pokaźną kolekcję lakierów, która sięgała aż 100 sztuk różnych kolorów i firm. Teraz dojrzałam do tego, że mam ich kilka, w ulubionych kolorach, które używam zależnie od sytuacji, humoru i upodobania. A mowa dzisiaj o:
Jak lakier prezentuje się na paznokciach:
Niestety moje paznokcie na tym zdjęciu nie wyszły zbyt korzystnie, za co bardzo Was przepraszam i nie udało mi się również dogodnie uchwycić koloru. Obiecuję poprawę nad jakością zdjęć :)

Co mówi producent:
Moja opinia:
Lakier jest zamknięty w małej, poręcznej buteleczce z czarną nakrętką. Niestety producent nie napisał jaki to jest nr koloru lub jaką nazwę nosi. Co do samego lakieru. Jego kolor to bardzo neonowy, intensywny róż z lekką, niebieską poświatą. Uwielbiam takie kolory i najchętniej i najczęściej takie mam na paznokciach. Żeby uzyskać kolor taki jaki jest w buteleczce trzeba nałożyć 2, czasem nawet 3 warstwy. Malowanie tym lakierem jest bardzo łatwe, pędzelek (który niestety nie uchwyciłam na zdjęciu- zapominalska) jest dość długi i cienki, ale pozwala na precyzyjne i bezproblemowe malowanie. Lakier, tak jak obiecuje producent, faktycznie bardzo szybko schnie i nie ma obaw, że po chwili coś dotkniemy i wszystko nam się odbija na paznokciach. Uważam, że jest też bardzo trwały. Z top coatem utrzymuje się 7 dni, jedynie co to mam lekko zdarte końcówki, które nie rażą bardzo w oczy i nie wygląda to jakoś bardzo nieestetycznie. Bez żadnych tego typu wspomagaczy utrzymuje się na paznokciach ok. 3-4 dni (oczywiście w jednym i drugim przypadku chodzi mi przy "korzystaniu" z dłoni w normalnych domowych warunkach, czyli mycie głowy, sprzątanie itd.) i ten czas uważam jak najbardziej na plus, bo z reguły u mnie lakiery trzymają się 2 dni i moje paznokcie wymagają ponownego malowania.
Lakier ten mogę jak najbardziej polecić, ponieważ ma przepiękny kolor, są oczywiście jeszcze inne, więc każdy znajdzie coś dla siebie, bardzo szybko schnie i jest również trwały.

Nazwa: Bell- Full Colour
Dostępność: Biedronka
Cena: ok. 4zł

Miałyście kiedyś jakiś lakier z tej firmy? Jesteście zadowolone?

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny,
Pozdrawiam,
Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz