niedziela, 31 maja 2015

Liebster Blog Award

Witam Was bardzo serdecznie! :)
Ostatnio zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Emily B., której bardzo dziękuję i oczywiście zapraszam na jej bloga :)
A teraz przejdźmy do odpowiadania na pytania:
1. Co oznacza Twoje imię i czy ten opis zgadza się z tym jaka jesteś naprawdę?
Według księgi imion Agnieszka- "jest ruchliwa i nie może zbyt długo usiedzieć w miejscu. Sprawia wrażenie pewnej siebie, jednak często jest to tylko wrażenie.Zawsze angażuje się w to, co robi, a każde niepowodzenie silnie przeżywa. Jest do tego bardzo pobudliwa i trzeba nie lada wysiłku, by ją uspokoić, kiedy się zdenerwuje. Otacza się zwykle sporym gronem przyjaciół, ale często ich zmienia. Mimo to nie nawiązuje łatwo kontaktów, ponieważ ciężko się z nią porozumieć. Prowadzi życie pełne wrażeń i ciągłych huśtawek nastrojów. Stałe układy szybko ją nudzą, chociaż pragnie równowagi w życiu. Od partnera oczekuje przede wszystkim wiele wyrozumiałości i cierpliwości. W zamian będzie wiernie kochać i zadba o wspólne gniazdko."

Po części muszę się zgodzić z tym opisem. Faktycznie jestem bardzo nerwową osobą i dobrze, że mój mąż jeszcze to wytrzymuje, bo mała rzecz potrafi wyprowadzić mnie z równowagi. Na szczęście pracuje nad sobą i coraz częściej udaje mi się trzymać nerwy na wodzy. Tak samo zgadzam się z tym, że jestem bardzo pobudliwa, przeżywam każde niepowodzenie i jak otrzymam to, czego oczekuję od partnera to staram się podwójnie. Natomiast, co do nawiązywania kontaktów to owszem jest on utrudniony, ale wynika to z mojej nieśmiałości. Tak przynajmniej mi się wydaje. No i ostatnia kwestia dotycząca częstego zmieniania grona przyjaciół. Mam ciągle tych samych przyjaciół, od kilku lat i ciągle się ich trzymam :)

2. Czy Twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Jak na razie mało osób o tym wie, dlatego, że ja wolę nad czymś popracować, udoskonalić i czuć, że w jakimś stopniu mnie dana rzecz zadawala (nigdy nie czuję, że coś zrobiłam na 100%) i kiedy osiągnę ten stopień zadowolenia to wtedy mogę o tym rozmawiać. Jak na razie zaczęłam blogowanie, dopiero się tutaj odnajduję i chcę mieć to dla siebie.

3. Wymień swoje największe zalety.
Oj ciężkie pytanie, bo wiadomo, że łatwiej podać wady niż zalety. Wydaje mi się, że moją zaleta jest to, że potrafię rozkręcić atmosferę w towarzystwie, kiedy jest ona drętwa. No i kolejna to taka, że jestem wierna jak pies i jak na kimś mi zależy to zrobię wszystko, by danej osobie pomóc nie patrząc na konsekwencje jakie mogą mnie spotkać.

4. Jakie jest Twoje największe marzenie związane z blogowaniem?
Chciałabym mieć wiernych obserwatorów, którzy docenią moją pracę oraz to że blog ciągle będzie się rozwijał i był coraz lepszej jakości.

5. Dzień bez czego jest dla Ciebie dniem straconym?
Na pewno bez kawy. Kawę to ja mogę ciągle pić (oczywiście staram się ją ograniczać), ale pobudka bez kawy jest dla mnie straconym dniem :P

6. Gdybyś w magiczny sposób mogła sprawić, że nagle będziesz umieć wykonywać jakąś rzecz (której do tej pory nie potrafiłaś) lub otrzymasz jakiś niezwykły talent, co by to było?
Będzie to oklepana już odpowiedź, ale chciałabym mieć umiejętność uzdrawiania. Jestem bardzo wrażliwą osobą i jak widzę, że ktoś cierpi, szczególnie dziecko i nie da się mu pomóc to bardzo to przeżywam, Dlatego jakbym miała taki dar poświęciłabym życie na jeżdżenie i uzdrawianie ludzi.
A z takich bardziej przyziemnych rzeczy to chciałabym umieć pięknie śpiewać :P

7. Oglądasz jakiś Youtuberów? Jeśli tak to jakie są Twoje ulubione kanały?
Oglądam już od dłuższego czasu:
- akinaa1
- the red lipstick monster
- stylizacje
- julia (itxjul)- chyba taki miała nick
- panna joanna make up

8. Największe kosmetyczne odkrycie i rozczarowanie.
Może zacznę od rozczarowań, bo na szczęście było ich mniej. Jest to zestaw, szampon i odżywka do włosów z firmy Pantene aqua light, do których na pewno nie wrócę i szkoda mi każdej złotówki, którą wydałam na te produkty. Tak, to jest moje wielkie rozczarowanie.
A odkryć miałam wiele i szczerze mówiąc nie wiedziałam, który produkt wybrać. Ale wybrałam:
Jest to olejek do twarzy ze Starej Mydlarni jojoba i melisa, który jak dla mnie jest genialny pod każdym względem.

9. Jeden kosmetyk, bez którego nie przeżyjesz i nie dałabyś go sobie odebrać. 
Jest to tusz do rzęs. Nawet jak nie robię pełnego makijażu to muszę mieć chociaż tusz, a jak już wykonuję go od A do Z to zostawiam go na koniec, bo jest on dla mnie taką wisienką na torcie :)

10. Jak wyglądałyby Twoje idealne wakacje?
Ja kocham polskie morze i chyba tam były by moje idealne wakacje z moim mężem i synkiem :) Dodatkowo życzyłabym sobie na miejscu masażystę, fryzjerkę i kosmetyczkę w jednym bym przez cały wyjazd czuła się zadbana, wypoczęta i piękna. Dla synka wielki plac zabaw, żeby wybiegał się z innymi dziećmi, a dla męża darmowe jazdy motocyklami i salon gier, gdzie bez ograniczeń można pić piwo :P A jak wszyscy byśmy czuli się dopieszczeni to rodzinne spacerki, kąpiele i zwykłe spędzanie czasu w trójkę :)

11. Jaki jest Twój KWC (Kosmetyk Wszech Czasów)?
To są perfumy, które po raz pierwszy powąchałam u mojej mamy i się zakochałam. Na szczęście mam tak cudownych rodziców, że dostałam je na święta bożonarodzeniowe:
Oczywiście już zdążyłam rodziców poinformować, że na kolejne święta chcę dostać taki sam prezent :)

No i to już wszystkie pytania. Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację :) Zachęcam Was wszystkich do odpowiedzenia na te pytania :)

Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz