wtorek, 19 maja 2015

Popełniłam zakupy

Witam Was bardzo serdecznie w kolejnym poście! :)

Dzisiaj chciałabym Wam się pochwalić, co zakupiłam w ostatnim czasie. Od razu przejdę do rzeczy:
Żeby było łatwiej podzielę to na kategorie :)


UMILACZE KĄPIELOWE

- Be beauty- płyn do kąpieli z różą i mleczkiem kokosowym- zakupiłam go oczywiście w Biedronce za ok. 6 zł. Zapach ma bardzo przyjemny, mi kojarzy się ze świeżością. Zdecydowałam się na jego zakup, ponieważ producent twierdzi, że zawiera on składniki balsamu do ciała. Użyłam go jak na razie raz i jedyne co mogę powiedzieć to to, że mało piany wytwarza. No, ale zobaczymy jak będzie dalej :)
- Care&go- szampon przeciwłupieżowy do włosów farbowanych- lubię raz na jakiś czas używać takich szamponów- Biedronka ok. 6 zł
- Bingo Spa- żel do higieny intymnej z proteinami jedwabiu- jestem bardzo ciekawa produktów tej firmy, więc zobaczymy czy będzie z tego miłość- Auchan 3,74 zł
- Farmona- dwufazowy olejek do kąpieli i pod prysznic o zapachu żurawiny i cytryny- pierwsze co zwróciło moją uwagę to oczywiście opakowanie, jest śliczne, dziewczęce i przypomina shake, a drugie to przecudowny zapach- Astor 18,99 zł
- Bingo Spa- algowe serum do kąpieli z zieloną herbatą- kolejne śliczne opakowanie, bardzo ładny zapach. Potrzebuję jakiś umilaczy kąpielowych na odstresowanie dlatego na kilka z nich się zdecydowałam- Auchan 9,43 zł
- Stara Mydlarnia- truskawkowy cukrowy peeling do ciała- uwielbiam peelingi tej firmy i dlatego często do nich wracam- Stara Mydlarnia 39,90 zł

PIELĘGNACJA
- Ziaja- tonik ogórkowy- nigdy go nie miałam i mimo miłości do hydrolatów jestem ciekawa niektórych drogeryjnych toników- Lidl ok. 6 zł
- Sylveco- krem pod oczy- moja ukochana Bioderma właśnie się kończy, ale niestety nie widzę jej nigdzie w promocji, dlatego właśnie zdecydowałam się na ten krem- Stara Mydlarnia 33,90 zł
- Kolastyna- krem do stóp- poszukiwanie idealnego kremu do stóp wciąż trwają, więc stąd ten wybór (a raczej wybór mojej mamy, bo dostałam go w prezencie)- Lidl ok.6 zł
- Stara Mydlarnia- aloesowy krem do twarzy- apteczne kremy do twarzy bardzo lubię, jednak chciałabym spróbować z naturalną pielęgnacją- Stara Mydlarnia 29,90 zł
- Stara Mydlarnia- anti- allergic krem do twarzy- podobnie jak z kremem wyżej. Przez wieczne podrażnienia przez kurację trądzikową muszę szukać czegoś, co załagodzi zaczerwienienia i łuszczącą się skórę, stąd ten krem- Stara Mydlarnia 34,90 zł
- Nivea- uniwersalny krem- próbuję nim uratować moje przesuszone łokcie i jak na razie daje rade, zobaczymy jak będzie dalej :)- Lidl ok. 3 zł

DODATKOWO
Podczas zakupów zauważyłam, że wraz z gazetą Claudia dołączone są poczwórne cienie do powiek z firmy Virtual. Jutro będzie pierwszy test makijażowy i zobaczymy jak się sprawdzą- 5, 99 zł

No i to tyle z moich zakupów. Czas jeszcze bardziej ruszyć z denkiem, bo inaczej niedługo będę zasypana kosmetykami.


Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz