wtorek, 26 maja 2015

Eliksir z olejkami pielęgnacyjnymi od Gliss Kur

Witam Was bardzo serdecznie! :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać produkt, który używam do końcówek w celu ich zabezpieczenia, nawilżenia i zmiękczenia.
Co mówi producent:
Skład:
Moja opinia:
Produkt znajduje się w buteleczce złotawego koloru z czerwoną pompką:
Jest to produkt, który ma za zadanie ochronić kolor oraz zapewnić miękkie i lśniące włosy. Konsystencja jest typowa dla olejków i jest koloru słomianego:
Zapach kojarzy mi się orientalnie, więcej określeń na niego nie znalazłam.
Producent proponuje nam używanie tego olejku na 3 sposoby: przed myciem włosów, bez spłukiwania po myciu lub na suche włosy jako wykończenie. Jeżeli używamy olejku na sucho zapach ten dość długo utrzymuje się na włosach, jeżeli zaś na mokro to po jakimś czasie się ulatnia. Ja zdecydowanie wolę stosować go zaraz po umyciu włosów, ponieważ widzę lepsze jego działanie. Próbowałam go używać wielokrotnie na suche włosy, ale niestety tutaj mi się nie sprawdził, ponieważ włosy robiły się jakby ciemniejsze na końcach, dłużej się on wchłaniał i te włosy robiły się jakby tępe w dotyku. Odkąd zaczęłam go stosować na końce zaraz po umyciu włosów to rano (bo włosy myję wieczorem) włosy są miękkie, zdrowo wyglądające, końcówki przestały mi się rozdwajać i nigdy nie miałam efektu obciążenia, dodatkowo ładnie się układają i widać, że są dobrze nawilżone. Produkt jest bardzo wydajny, bo wystarczy niewielka ilość (ja daje 2-3 pompki) na pokrycie od połowy włosów po same końce.
Chętnie przetestowałabym inne warianty tego olejku, bo ten sprawdza się u mnie naprawdę dobrze. Spełnia wszystkie moje oczekiwania, chociaż czasem drażni mnie jego zapach (kobieta zmienną jest i raz on mi się podoba, a raz nie :))

Nazwa: Schwarzkopf Gliss Kur- eliksir z olejkami pielęgnacyjnymi
Cena: ok. 22 zł
Dostępność: Rossmann
Pojemność: 75 ml

A co Wy stosujecie na swoje końcówki?

Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz