środa, 27 maja 2015

Elegancki lakier do włosów

Witam Was gorąco! :)
Do napisania tego posta zbierałam się już jakiś czas. Zdaję sobie sprawę, że większość z Was nie używa tego produktu do włosów, ale może znajdą się osoby, którym coś pomoże ten wpis lub choć trochę zaciekawi Was ten kosmetyk.A mowa dzisiaj będzie o:
Co mówi producent:
"Nowy lakier got2b Rise'n Shine body+ gloss zapewnia wspaniałą objętość oraz lśniące wkończenie fryzury bez obciążenia. Jak unieść i olśnić? Dla bardzo mocnego utrwalenia fryzury: spryskaj włosy równomiernie z odległości 30 cm. Rozpyl krótkimi seriami."

Moja opinia:
Lakier znajduje się w oryginalnie i przyciągającej oko butelce w kolorach miedziano- różowych. Aplikator spryskuje włosy mgiełką i jest koloru różowego:
Jakiś czas temu opisywałam Wam inny lakier z got2b, z którego również byłam zadowolona. Jednak w tym to, szczerze mówiąc, jestem zakochana. Pięknie utrwala fryzurę, nie tworzy maski, włosy po jego użyciu pięknie lśnią i to co mnie w nim najbardziej zachwyciło to... zapach :) Kojarzy mi się on z jakimiś eleganckimi perfumami (mogłabym takie mieć :P), utrzymuje się on dość długo na włosach. Nie skleja włosów i bardzo łatwo jest go wyczesać. Fryzurę utrzymuje on cały dzień i nigdy nie miałam uczucia, że coś mam na włosach. Jakiś czas temu dałam ten sam lakier mojej mamie (bo przypadkowo kupiłam 2) i ona również sobie go chwali. U niej na włosach również świetnie się sprawdza i widać, że po jego użyciu, tak samo jak moje włosy, są one bardzo nabłyszczone, zdrowo wyglądające i uniesione.
Firma got2b skradła moje serce i chętnie będę wracała do ich produktów do stylizacji włosów. Tym samym polecam Wam wypróbować jakiś ich produkt, bo na prawdę są godne polecenia :)

Nazwa: Schwarzkopf got2b- Rise'n Shine- lakier do włosów
Cena: 18,99 zł
Dostępność: Rossmann
Pojemność: 300 ml

Miałyście coś z firmy got2b? Sprawdzają się u Was ich produkty?

Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz