niedziela, 24 maja 2015

Słodka landryneczka od Lovely+ mały pomocnik

Witam Was bardzo serdecznie! :)
Dzisiejszy post będzie typowo paznokciowy. Jakiś czas temu pisałam Wam o jednym z moich ulubionych lakierów od Bell. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejnego mojego ulubieńca, a jest nim:
Nazwa: Lovely- Gloss Like Gel
Cena: ok. 6 zł
Nr koloru: 156
Pojemność: 8 ml
Dostępność: Rossmann

Moja opinia:
Lakier mieści się małej, poręcznej buteleczce z czarną nakrętką. Producent pisze, że jest to lakier imitujący efekt lakieru żelowego.

Jak wygląda lakier na paznokciach:
Lakier, moim zdaniem, bardzo ładnie wygląda na paznokciach. Jest to śliczny, bardzo słodki różowy kolor. Na zdjęciu wygląda na jaśniejszy, niż jest w rzeczywistości.
Pędzelek:
Pędzelek jest odpowiedniej grubości i długości. Łatwo i przyjemnie można nim pomalować paznokcie. Co do samego lakieru to dość szybko schnie, na pokrycie całej płytki, bez prześwitów trzeba nałożyć 2 warstwy. Produkt utrzymuje się na paznokciach, przy standardowych czynnościach (sprzątanie, mycie głowy itd.) do 4 dni bez top coata, a z utwardzaczem do 6 dni. Nigdy nie miałam przy nim odprysków, jedynie co to starte końcówki. Konsystencja lakieru nie jest ani za rzadka, ani za gęsta, jak dla mnie jak najbardziej odpowiednia. Ja z tego lakieru jestem bardzo zadowolona, ponieważ za niską cenę otrzymujemy produkt dobrej jakości, firma ta ma do wyboru dużą gamę kolorystyczną, gdzie każdy może znaleźć odcień odpowiadający swojemu upodobaniu, a także całkiem dobrze trzymający się produkt na paznokciach. Osobiście mam już kilka lakierów Lovely i na żadnym się jeszcze nie zawiodłam.

A teraz czas pokazać Wam mojego małego pomocnika:
Nazwa: Eveline 3 w 1 Multi Action TOP COAT
Cena: ok. 12 zł
Pojemność: 12 ml
Dostępność: Rossmann

Moja opinia:
Stwierdziłam, że nie ma sensu robić osobnego posta na temat tego top coata. Będzie krótko, zwięźle i na temat :) Otóż ja przy każdym malowaniu paznokci używam top coata z Eveline. Mieści się on w zgrabnej buteleczce ze złotą nakrętką. Konsystencja tego produktu jest rzadka i jest koloru przezroczystego (niestety mi się zbrudziła przy każdorazowym używaniu, ale nie wpływa to na wygląd koloru, którym malujemy paznokcie). Pędzelek jest cienki i dość długi, nie ma z nim problemu przy aplikacji. Jest to top coat 3 w 1, czyli utwardza, wysusza i nabłyszcza. Po pomalowaniu paznokci wybranym lakierem musimy odczekać ok. 2 minuty i potem rozprowadzamy go na paznokciach. Producent twierdzi, ze po 60 sekundach nasze paznokcie będą już suche. Moim zdanie dzieje się tak po ok. 2-3 minutach. To nie zmienia faktu, że nie jestem zadowolona z tego produktu. Faktycznie robi te 3 rzeczy, które obiecuje nam producent i przedłuża trwałość lakieru o kilka dni. Jedyne, co mu mogę zarzucić to to, że czasem, nie wiem czemu, robią mi się po jego użyciu na paznokciach takie bąbelki. Dzisiaj go użyłam i nie mam takiego efektu. Nie wiem czy zależy to od jakiej firmy lakieru używam czy może tego przyczyna jest inna. Ja z tego produktu jestem bardzo zadowolona, używam go już od jakiegoś czasu, za każdym razem, gdy maluje paznokcie i zostało mi ok. połowy buteleczki, więc też szybko się go nie zużyje, a także nie widzę zmiany w jego konsystecji, więc będzie mi jeszcze długi czas służył, z czego bardzo się cieszę.

Miałyście ten lakier lub top coat? Byłyście zadowolone? A może polecicie mi jakiś inny top coat, który równie dobrze sprawuje się jak ten z Eveline?

Dziękuję za każdy komentarz, staram się regularnie na nie odpowiadać i tym samym odwiedzać Wasze blogi :) Jeżeli Wam się tutaj podoba to zapraszam do pozostania ze mną na dłużej i obserwacji mojego bloga :)

Agnieszka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz