piątek, 24 kwietnia 2015

Biedronkowy puder sypki

Witam Was wszystkich w kolejnym poście!
Puder jest nieodłącznym elementem każdego makijażu. Dzięki niemu mamy mieć utrwalony makijaż i matową cerę. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić puder sypki, który zakupiłam w Biedronce.
Nazwa: Be Beauty- puder sypki
Dostępność: Biedronka
Cena: ok. 10 zł

Moja opinia:
Puder zamknięty jest w małym, poręcznym słoiczku. Niestety nie wiem ile go dostajemy, ponieważ nie ma nigdzie umieszczonej takiej informacji. Dołączona jest do tego mała gąbeczka, którą możemy bezpośrednio aplikować puder na twarz.

Puder jest sypki, koloru białego. 
Jak widać na zdjęciu nie jest on bardzo zmielony, tylko ma w sobie grudki.
W Biedronce są dostępne dwa rodzaje tego pudru: sypki i w kamieniu (ten także miałam i już zdenkowałam). Gąbeczka dołączona do tego pudru, niestety nie nadaje się aplikowania pudru na twarz. Jest zbyt mała, nieporęczna i niewygodna w użyciu. Puder ma otwierane wieczko, więc mamy lekki problem, gdzie go nasypać, jeśli chcemy go użyć, np. pędzlem lub puszkiem. Opakowanie jest małe, poręczne i wszędzie możemy je zmieścić. Co do działania samego pudru to jestem średnio zadowolona. I to tyczy się tego sypkiego, jaki i tego w kamieniu, bo w moim odczuciu są one takie same tylko, że w innych "konsystencjach". Początkowo puder lekko bieli nam cerę, ale po jakimś czasie ten efekt znika. Buzia jest zmatowiona, ale nie na cały dzień. Po kilku godzinach zaczynamy się świecić i niestety musimy przypudrowywać twarz po raz kolejny w ciągu dnia. W mojej ocenie nie jest on także wydajny. Używam go regularnie od ok. 2 tygodni i zostało mi go niewiele. Nie mogę powiedzieć jednoznacznie, że jest to bubel, ale na pewno do niego nie wrócę, bo spodziewałam się po nim czegoś innego. 

Miałyście kiedyś ten puder? Byłyście zadowolone?

Dziękuje za każdy komentarz u odwiedziny :)
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz