poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Kolorowe mazidła do ust

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie w kolejnym poście! :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać "kolekcje" moich szminek do ust od Eveline:
W tym poście nie chcę się skupiać na każdej z nich z osobna.
Nazwa: Eveline
Kolory, które posiadam: 634 (z serii COLOUR CELEBRITS), 488 (z serii AQUA platinum),416- pearl (z serii AQUA platinum)
Dostępność: Rossmann
Cena: ok. 12- 17zł

Moja opinia:
Szminki zakupiłam jakiś czas temu na promocji w Rossmannie. Wybrałam 2 odcienie różu i jeden czerwono-pomarańczowy odcień. Pierwsze, co przykuło moją uwagę, już będąc w sklepie, to ogromna gama kolorystyczna i nie za wysoka cena (są one często na promocji), więc każdy może tam odnaleźć odpowiedni kolor dla siebie. Opakowanie jest zabezpieczone naklejką, więc łatwo sprawdzić, czy ktoś wcześniej nie otwierał szminki (są też dostępne testery). Każda ze szminek przepięknie pachnie. Seria Colour Celebrites ma bardzo eleganckie, złote opakowanie, natomiast Aqua Platinum czarne, ze złotymi napisami, które również mi się podoba. Nr 634 (Colour Celebrites) to piękny, metaliczny róż. Nie wysusza on ust, jednak trzeba mieć bardzo zadbane, wypielęgnowane, bez skórek usta, ponieważ lubi podkreślać wszystkie niedoskonałości. Kolory 488 i 416- pearl (Aqua platinum) to kolory jasnego różu(488) i czerwono- pomarańczowy (416), są one jakby masełkowate, ale matowe. Przez swoją konsystencję nawilżają usta i nie podkreślają suchych skórek. Obie serie dość długo utrzymują się na ustach, równomiernie z nich schodzą i lekko nawilżają usta. Co do koloru bardziej mi się podoba z tej serii Colour Celebrites, jednak przez to, że podkreśla suche skórki rzadko go używam i raczej do niego nie wrócę. Za to do serii Aqua platinum chętnie powrócę tylko muszę odnaleźć kolor bardziej dzienny. Wszystkie szminki mogę polecić, ale tak jak wcześniej wspomniałam bardziej jestem zadowolona z serii Aqua platinum :)
Od góry: nr 634, 488, 416 (na żywo kolory są bardziej wyraziste).

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny :)
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz