czwartek, 9 kwietnia 2015

Mikro zakupy :)

Witam Was kochane! :)
Dzisiaj chciałabym się Wam pochwalić moimi zakupami. Są one bardzo skromne, ale ja jestem z nich baaaardzo zadowolona.

Oto co zakupiłam:
Przepraszam za jakość zdjęć, ale było ono robione wieczorem i nie umiałam znaleźć odpowiedniego światła.
Więc:
- AA ciało wrażliwe nawilżająco- relaksujący żel do mycia ciała o zapachu Creme Brulee- ojjj, zapach jest prześliczny, trochę kojarzy mi się ze świętami Bożego Narodzenia :)- 7,99 zł Rossmann
- Lovely paletka cieni- zdecydowałam się na jej zakup, ponieważ posiadam tą wcześniejszą wersję i bardzo mi odpowiada. Śliczne kolory, można nimi wykonać różne ładne makijaże od dziennych po wieczorowe i liczę na to, że ta będzie równie fajna, co tamta.- 12,9 9zł Rossmann
- Joanna Naturia szampon do włosów przetłuszczających się i normalnych z pokrzywą i zieloną herbatą- ładnie pachnie, tyle jestem w stanie jak na razie napisać, bo nigdy wcześniej nie miałam szamponów z Joanny- 3,99 zł za 100ml Rossmann
- Joanna Naturia odżywka do włosów przetłuszczających się i normalnych z pokrzywą i zieloną herbatą- pachnie bardzo podobnie, co szampon i podobnie jak wcześniej nic więcej nie jestem w stanie o nim napisać, bo nigdy z Joanny nie miałam odżywki- 3,99 zł za 100 g Rossmann

I tak oto prezentują się moja malutkie zakupy. Jest tego mało, ale ja tam jestem zadowolona. Staram się jak na razie skupiać na zużywaniu zapasów, szczególnie balsamów i maseł do ciała, bo jestem od nich uzależniona i mam ich największą ilość.

Dziękuję za komentarze i za każde wejście :)
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz