niedziela, 12 kwietnia 2015

Różowy duet włosowy.

Czeeeeść wszystkim! :)
Ostatnio jest piękna pogoda, dlatego całymi dniami byłam z mężem i synkiem na dworze. W końcu spędzony fajnie weekend w rodzinnym gronie. To ja bardzo lubię :)
A teraz do rzeczy :)
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zestaw do stylizacji włosów, który mam od jakiegoś czasu.
A oto bohaterzy dzisiejszego posta:
Nazwa: Schwarzkopf got2b volumania big volume push up
Dostępność: większość drogerii
Cena: ok 20 zł
Pojemność: lakier 300 ml, pianka do włosów 250 ml


Moja opinia- lakier do włosów:


Lakier jest zamknięty w pięknym, różowy opakowaniu. Pachnie przepięknie malinami, niestety i stety zapach nie utrzymuje się na cały dzień na włosach, bo niektórym mogłoby to przeszkadzać, bo zapach gryzłby się z perfumami. Atomizer chodzi bez zarzutu, nigdy się nie zaciął i "wypuszcza" odpowiednią dawkę produktu :)
Ogólnie jestem z tego lakieru zadowolona. Tak jak wcześniej wspomniałam bardzo zauroczyło mnie opakowanie, tak jestem sroką i wciąż zdarza mi się coś kupować ze względu na wygląd produktu ;P, a także śliczny zapach. Ale, no właśnie, tutaj jest to ale, niestety skleja włosy, chociaż potem łatwo jest go wyczesać. Tak samo z utrwaleniem, nie utrzymuje mi fryzury cały dzień, no niestety. Co do objętości to nadaje jej, w widoczny sposób, ale w ciągu dnia opada ona.

Moja opinia- pianka do włosów:
Pianka, tak samo jak lakier jest zamknięta w słodkim różowym opakowaniu. Zapach ma taki sam, co lakier, czyli malinowy, ale wydaje mi się, że jest tutaj bardziej intensywny. Co do działania to jestem z niej bardzo zadowolona. Stosuję ją zawsze po umyciu włosów i niezależnie od tego czy od razu je suszę czy śpię z mokrymi to ta objętość jest widoczna. Jedynie co mnie w niej zdziwiło (jakoś nie doczytałam tego wcześniej w sklepie) to to, że jest to pianka w sprayu.
Czyli trzeba ją wcześniej wstrząsnąć i bezpośrednio psikamy nią włosy lub standardowo odpowiednia porcję pianki psikamy na rękę i potem wcieramy we włosy. Ja jednak wybieram opcję proponowaną przez producenta, bo jakoś bardziej mi ona odpowiada i wydaje mi się, że jest ona bardziej oszczędna :)

Podsumowanie całego zestawu:
Pięknie prezentujący się duet, który cieszy moje oko ;) Śliczny zapach, który mi osobiście bardzo przypadł do gustu. Do pianki z chęcią wrócę, bo spełnia wszystkie moje oczekiwania, jednak do lakieru to raczej nie. Gdyby nie sklejała tak bardzo włosów to podejrzewam, że kupiłabym ją ponownie. Na pewno będę chciała wypróbować innych produktów z got2b, bo po próbie z tymi czuję się zachęcona.

Dziękuję Wam bardzo za każde wejście i komentarz,
pozdrawiam ;)
Agnieszka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz