wtorek, 28 kwietnia 2015

Zakupy :)

Witam Was wszystkich w kolejnym poście! :)
Projekt denko już niebawem będzie na moim blogu. Siatka jest pełna, wszystkie zapasy zużyłam, więc byłam zmuszona kupić rzeczy, które już wykorzystałam :) A oto co zakupiłam:

WŁOSY
- Batiste suchy szampon- to już moja któraś butelka, lubię te suche szampony tylko zawsze biorę inną wersję zapachową- Hebe 14,99 zł
- Got2b lakier do włosów- chciałam wziąć lakier i piankę do włosów, niestety pomyliłam się i wzięłam 2 lakiery ;/- Rossmann 18,99 zł
- Wella farba do włosów- kolor: ciemny brąz- Hebe 9,99zł
- Pantene- aqua light- szampon do włosów- nigdy nic nie miałam z Pantene, więc czas najwyższy zapoznać się z tą firmą- Hebe 14,99 zł
- Pantene- aqua light- odżywka do włosów- Hebe 14,99 zł
- Pantene- aqua light- spray błyskawicznie odżywiający- Hebe 14,99 zł
- Kallos- maska do włosów Latte- Hebe 5,99 zł
- Kallos- maska do włosów Keratin- Hebe 5,99 zł
KĄPIEL
- Isana- żel pod prysznic melon i gruszka- Rossmann- 2,49 zł
- Isana- żel pod prysznic owoce marakui- Rossmann- 2,49 zł
- Isana- płyn do kąpieli z ekstraktem waniliowym- Rossmann- 4, 29 zł
- Wellness&Beauty- peeling do ciała cukrowo- olejowy z olejkiem z pestek mango i koksem- Rossmann 12,99 zł
PIELĘGNACJA
- Rexona- antyperspirant- Rossmann 11,19 zł
- Himalaya- pasta do zębów- Hebe 7,69 zł
- Colgate- pasta do zębów- bezpłatna próbka (dostałam w Hebe)
-AA- energizujący żel do mycia twarzy z kwasem hialuronowym- dostałam za darmo w Hebe
- Perfrcta- mineralny krem myjący- maska 2 w 1- dostałam za darmo w Hebe
KOLORÓWKA
- Lilibe- płatki kosmetyczne- Rossmann 2,39 zł
- Gąbka do pielęgnacji twarzy- Rossmann 3,99 zł
SHEFOOT- krem na suche i pękające pięty- bezpłatna próbka, którą dostałam w Hebe
- Poduszki do pudru 2 sztuki- Rossmann 7,99 zł
- Astor- korektor pod oczy- Hebe 23,99 zł
- Catrice- camouflage- Hebe 12,99 zł
- Catrice- puder do twarzy- Hebe 14,99 zł
- Catrice- konturówka do ust- Hebe 8,49 zł

Uff, to wszystko :)
Jeśli miałyście, któryś z tych produktów to dajcie znać jak się u Was sprawdziły :)
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz