wtorek, 7 kwietnia 2015

Trio do dłoni

Witam Was kochane w kolejnym poście! :)
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat zestawu do pielęgnacji dłoni, który już jakiś czas temu otrzymałam od męża.
 Jak widać powyżej na zdjęciu w skład tego zestawu wchodzi: peeling do rąk, krem-maska do rąk i krem do rąk i paznokci.
Nazwa produktu: AMINCER Pharma- ARGAN GOLD
Dostępność: Carrefour
Cena: ok. 17zł za cały zestaw
Wygląd: poręczna tubka, każda zawiera 100 ml produktu. Wszystkie "stepy" są zachowane w biało złotej szacie graficznej.
Zapach: przyjemny, lekko słodkawo-kwiatowo- orientalny.


Pierwszym "stepem" jest peeling do rąk:
 Skład i obietnice producenta:
 Wygląd:

 Moja opinia:
Wszystkie trzy kroki zestawu pachną tak samo. Jak dla mnie przyjemnie, nie nachalnie. Peeling posiada wiele drobnych ziarenek, które delikatnie, ale skutecznie złuszczają martwy naskórek. Już po pierwszym użyciu widać, że dłonie są w lepszej kondycji. Są one bardzo delikatne, lekko nawilżone i odżywione. Bardzo przyjemnie się go używa i wystarczy niewielka ilość, by wypeelingować swoja dłonie.


Krok 2- krem- maska do rąk:


 Skład i obietnice producenta:
 Wygląd:


 Moja opinia:

Krem- maska ma bardzo lekką konsystencje. Szybko się wchłania, bardzo dobrze nawilża nasze dłonie i jak cały zestaw przyjemnie pachnie. Można go stosować jako sam krem, ale również można nałożyć go więcej, założyć bawełniane rękawiczki i tak zostawić na całą noc. Efekt bardzo mnie zadawala, szczególnie, że jestem posiadaczką bardzo suchych dłoni.

Krok 3- krem do rąk i paznokci:

 Skład i obietnice producenta:


Wygląd:


Krem ma bardzo lekką konsystencję. Szybko się wchłania, bardzo dobrze zabezpiecza nam dłonie przed mrozem, wiatrem i niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi. Jest on bardzo podobny do kroku 2, czyli kremu- maski, jednak różnica polega właśnie w tym, że ten nadaje się idealnie, tak jak wcześniej wspomniałam dla zabezpieczenia dłoni przed szkodliwym wpływem różnych czynników. Po jego zastosowaniu czuć różnicę w gładkości dłoni, a także w ich nawilżeniu.

Opinia ogólna:

Szczerze mogę polecić cały zestaw. Jest on niedrogi, a otrzymujemy wszystkie najpotrzebniejsze produkty, by zadbać o nasze dłonie. Widziałam, że jest jeszcze podobny zestaw do pielęgnacji stóp, więc jeśli go jeszcze będę mogła dostać to zakupie i na pewno podzielę się z Wami moją opinią na jego temat. Ten jak najbardziej mnie zadawana, jest wydajny, przyjemny w użyciu i pięknie się prezentuje na półce w łazience. 

Zapraszam wszystkich do odwiedzania mojego bloga i komentowania :)
Pozdrawiam,
Agnieszka 

1 komentarz: